Cultuur snuiven met je NN CPC Loop-startnummer

In samenwerking met Nationale-Nederlanden
Vrijdag, 23 september 2022
Cultuur snuiven met je NN CPC Loop-startnummer

Doe jij dit weekend mee aan de NN CPC Loop in Den Haag? Dan kun je met jouw startnummer gratis een bezoek brengen aan het Mauritshuis! Een actie van Nationale-Nederlanden ter ere van het 200-jarig bestaan van het Mauritshuis.

“Dit jaar viert het Mauritshuis haar 200e verjaardag. Als partner van het Mauritshuis viert NN dit het hele jaar mee met dit prachtige museum in Den Haag. Dan moeten we dit uiteraard ook vieren op een Haags feestje als de NN CPC loop,” vertelt Paul Schuiling, adviseur culturele partnerships bij NN. “Als supporter van alle hardlopers geeft Nationale-Nederlanden daarom alle CPC-lopers een extra beloning in de vorm van gratis toegang tot het Mauritshuis. Zo vieren we samen de 200e verjaardag van het Mauritshuis, zodat nog meer mensen al het moois dat het Mauritshuis te bieden heeft kunnen ontdekken.”

Hoe werkt het?

“Elke CPC-loper kan met zijn/haar startnummer naar het museum. Als je deze bij de ticketbalie laat zien, krijg je een museumticket,” laat Carola Ticheler, Sponsorship manager bij NN, weten. “Dit kan uiteraard direct na de wedstrijd, maar we snappen ook dat de benen even rust nodig hebben. Daarom kunnen alle lopers tot en met zondag 2 oktober gratis naar het museum.”

Sport en cultuur verbinden

De actie van Nationale-Nederlanden brengt sport & cultuur samen. “Wij geloven dat sport en kunst & cultuur van belang zijn voor een gezond leven. Zowel fysiek als mentaal. Daarom is Nationale-Nederlanden partner van verschillende hardloopevenementen en van musea in Nederland. Maar we willen die extra stap zetten, zeker op zo’n uniek moment, waarbij we deze twee met elkaar kunnen verbinden. Nationale-Nederlanden zet zich in voor positieve verandering.” vertelt Ticheler.

“Dat Nationale-Nederlanden ons en alle CPC-lopers dit cadeautje aanbiedt tijdens onze 200e verjaardag laat zien hoe sterk onze relatie is,” aldus Hannie Steeman, marketeer bij het Mauritshuis. “Het blijft bijzonder hoe Nationale-Nederlanden zich inzet voor haar partners en deze ook aan elkaar verbindt.”

Logo Nationale-Nederlanden
In samenwerking met

Nationale-Nederlanden

Wij zijn supporter van alle hardlopers. Van de beginner tot de beste van de wereld.
Kom ook in beweging. Onze support heb je.

Mogen we even je aandacht?

Wij laten je graag een website zien afgestemd op jouw voorkeuren. Deze website maakt gebruik van cookies voor analyse, gebruikerservaring en opbouw van klantprofielen voor het tonen van relevante advertenties op de website, externe websites en via sociale media. Meer informatie over het cookiegebruik op onze website vind je in ons cookiestatement. Afhankelijk van je voorkeuren kun je het gewenste machtigingsniveau selecteren bij ‘beheer cookies’.

Cookie instellingen

Wij laten je graag een goede website zien, afgestemd op jouw voorkeuren. Wil je dit ook? Zet dan de onderstaande onderdelen op 'Aan'. Hiermee geef je ons toestemming om je door middel van het gebruik van cookies en andere technieken een persoonlijke ervaring te bieden.

Analytische cookies

Deze cookies gebruiken we om onze website te verbeteren. We kunnen hiermee zien hoe je onze website gebruikt en waar we deze kunnen verbeteren. Deze data wordt anoniem opgeslagen en is niet te herleiden naar jou als persoon.

Relevantie

Wanneer je deze cookies "Aan" zet, kunnen we je een gepersonaliseerde ervaring bieden op de website en eventueel in onze nieuwsbrieven.

Social Media en externe embeds

Deze cookies gebruiken we om social media of andere embeds uit externe bronnen in te laden. De social media embeds kunnen hierdoor mogelijk zien dat jij onze website bezoekt en dit gebruiken voor het opbouwen van je profiel. In ruil daarvoor krijg je embeds te zien van onze eigen social media uitingen of interessante gerelateerde berichten van andere social media accounts.

Trackingpixels

Met deze permissie kunnen we trackingpixels plaatsen. Deze pixels gebruiken we om je gedrag op onze website te volgen en hiermee onze website en advertenties te optimaliseren.

Je hebt nog niet op alle vragen antwoord gegeven. Geef hierboven jouw voorkeur aan.